Algemene Voorwaarden om te Bestellen bij L’Odet

Algemene Voorwaarden om te bestellen bij L’Odet

ALGEMENE VOORWAARDEN CONSUMENTEN.

Onder welke voorwaarden kunt u heerlijke broodjes bij L’Odet bestellen.

1. DE OVEREENKOMST
Bij een minimale besteding vanaf € 50,- uit onze webwinkel komen wij bij u langs om onze heerlijke broodjes en sandwiches, sappen en nog veel meer gratis aan kantoor of huis te bezorgen.
Om alle bestellingen goed te laten verlopen is het van belang dat alle bestellingen zeker één dag van te voren bij ons binnen zijn. Dit om de planning van het bezorgen goed te kunnen laten verlopen. Zijn de bestellingen voor maandag is het geen probleem als de bestelling zondag voor 14 uur bij ons binnen komt.
Bestellen kan via 06 14415058/ 010 425 8598 of via bestelling@lodet.nl/ odetk@hotmail.com en natuurlijk via deze site.
Wij bezorgen ook buiten onze reguliere openingstijden, bij bezorging buiten onze openingstijden is het verstandig om altijd even contact met ons op te nemen zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan over het te tijdstip van de te bezorgen lunch.
De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Consument de Bestelling definitief maakt door het klikken op de knop ‘betalen/afrekenen’ tijdens het proces van het plaatsen van een Bestelling via de site lodet.nl of door een bestelling via de telefoon en of email die door L’Odet zal worden bevestigd.
De Overeenkomst kan slechts door het Restaurant worden uitgevoerd indien de Consument juiste en volledige contactinformatie invult bij de afronding van de Bestelling. De Consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan Broodjes Bezorgservice L’Odet te melden.
In verband met informatie over de status van zijn Bestelling, dient de Consument na het plaatsen van de Bestelling telefonisch en per e-mail bereikbaar te zijn via de door hem aangegeven contactgegevens.
Indien de Consument kiest voor bezorging van de Bestelling, dan dient hij aanwezig te zijn op het door de Consument aangegeven bezorgadres om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen.
Indien de Consument kiest voor het afhalen van de Bestelling, dan dient hij op de gekozen/ overeengekomen tijd aanwezig te zijn op de afhaallocatie van Broodjes Bezorgservice L’Odet, die in de bevestigingsmail of op de website van Broodjes Bezorgservice L’Odet is weergegeven om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen.

Bij een bestelling van 50 broodjes of meer waarbij u de variatie van verschillende soorten broodjes (hard en zacht) en de diversiteit van ons heerlijke beleg uit onze keuken aan ons overlaat. Rekenen wij maar € 3,75 per broodje! Wel minimaal twee dagen van tevoren aan ons doorgeven.

Voor speciale wensen en grote bestellingen (boven de 100 broodjes) is het prettig om dit ruim van tevoren bij ons te melden. Denk hierbij aan een week voordat u de werkelijke bestelling nodig heeft. Zo kunnen wij er zorg voor dragen dat wij ook werkelijk alles kunnen maken en bezorgen wat u van ons verlangd.
Speciale wensen?
Wij zijn altijd bereid om met u mee te denken en naar passende oplossingen te zoeken. Denk hierbij aan het bezorgen van bestellingen op afwijkende tijdstippen of het rekening houden met allergieën. Vraag het ons!

2. BETALINGEN.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Lodet.nl kan je op verschillende manieren betalen.
1. contant met Pin of met uw creditcard aan de deur.
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘onder rembours’ en u betaalt de bezorger aan de deur.
Door vooraf online te betalen verleen je Lodet.nl expliciet toestemming om namens het Broodjes Bezorgservice L’Odet het totaalbedrag van de bestelling van je rekening te innen.

2. iDEAL.
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘iDEAL’ en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant.
3. Via creditcard (American Express/Master Card/ VISA).
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘Creditcard’. Vervolgens klik je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt nu doorverwezen naar de beveiligde SSL-pagina’s van Thuisbezorgd.nl, waar je je betaling kan uitvoeren. Wanneer je de betaling hebt bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant. Het is helaas niet mogelijk om creditcardbetalingen te doen na voor 8:00 uur of na 16:30 uur. Reden hiervoor is dat onze klantenservice dan niet beschikbaar is om ervoor te zorgen dat uw bestelling en bijbehorende creditcardbetaling correct worden afgehandeld.
Door via onze site te bestellen kunt u gebruik maken van een Ideal betaling of een betaling met een Credit Card, dit heeft tevens onze voorkeur. Mocht u kiezen voor het betalen onder rembours zullen wij bij een nieuwe klant altijd even contact opnemen en extra gegevens van u vragen. Daarna zullen wij bepalen of wij de bestelling in behandeling zullen nemen en u hiervan op de hoogte brengen.

Op het moment dat de Overeenkomst tot stand is gekomen overeenkomstig in het artikel 1.1 van deze Algemene Voorwaarden Consumenten bepaalde, ontstaat er een betalingsverplichting van de Consument jegens Broodjes Bezorgservice L’Odet. Door de Consument kan aan deze betalingsverplichting worden voldaan door te betalen met een online betaalmiddel via het Platform of door betaling aan de bezorger aan de deur of op de afhaallocatie.
Behoudens het bepaalde in artikel 3, vierde lid van deze Algemene Voorwaarden Consumenten, is het (gedeeltelijk) terugboeken van een online betaling alleen mogelijk indien de Bestelling niet (geheel) geleverd kan worden. De terugboeking vindt altijd plaats op dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.
Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling.
In verband met de bederfelijkheid van het Aanbod geldt dat de Consument geen recht heeft om de Overeenkomst te ontbinden. Bestellingen kunnen niet door de Consument bij Broodjes Bezorgservice L’Odet worden geannuleerd. Annulering van de Bestelling door de Consument bij het Restaurant is slechts mogelijk indien het Restaurant expliciet aangeeft dat Annulering van de Bestelling door de Consument mogelijk is.
Broodjes Bezorgservice L’Odet wijst de Consument erop dat het Restaurant het recht heeft de Bestelling te annuleren indien er bijvoorbeeld sprake is van overmacht, indien het Aanbod niet meer beschikbaar is of indien de Consument een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer of bezorgadres heeft opgegeven.
Indien de Consument een valse Bestelling plaatst (bijvoorbeeld door niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan Broodjes Bezorgservice L’Odet besluiten om toekomstige Bestellingen van de betreffende Consument te weigeren.
Broodjes Bezorgservice L’Odet heeft het recht om bestellingen te weigeren en overeenkomsten te annuleren, indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van de bestelling. Indien Broodjes bezorgservice L’Odet een bestelling annuleert die al betaald is, dan zal Broodjes Bezorgservice L’Odet dat bedrag overboeken op de dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Indien de Consument aantoonbaar valse of frauduleuze Bestellingen plaatst, dan kan Broodjes Bezorgservice hiervan aangifte doen bij de politie.

4. Identiteit van Broodjes Bezorgservice L’Odet
www.Lodet.nl

Adres hoofdvestiging en correspondentieadres:
Oudedijkse Schiekade 13A
3043LA te Rotterdam
010 4258598 of 06 1441 5058 (dagelijks van 8:00 tot 16:00)
Email: odet@lodet.nl of bestelling@lodet.nl of odetk@hotmail.com
KVK: 65342666
BTW-nr: NL 121535058B02

Voor vragen bel Odette of stuur een mail
Openingstijden L’Odet: maandag tot en met vrijdag van 8:00 uur tot 16:00 uur.

Met Vriendelijke Groet,

Odette Karsdorp